May 10, 2014

Jom ke SPA ~Aishah Radhiah Beauty and Spa~

Eh hai. Memang aku jenis yang suka lah benda yang mencantikkan dan menyegarkan kulit~ Eyleyh.. Bukan aku je yang suka kan. Suma orang pon suka kaannn.. Hehe.. Ok jom sama2 cantik dan segar -.-'


One fine day tu, (sebulan yang lalu, entah kenapa lambat sangat entry ni nak up) lepas pergi butik ngan coursemate aku, kawan aku ada acah2 (ajak2) jom pi SPA. Aku dengan semangatnya, jom! Perhh~ Bukan main senang kau setuju ye .. -.-'


Kalau nak tahu, student ni, kalau dia setuju dengan cepat, laju tanpa banyak songeh, bermakna dia tengah berduit.. Satu maybe duit dari penaja sudah masuk, and satu lagi mungkin wat partime.. And kalau bab saving tu tak payah kata la kan.. (verryyy good untuk guna demi masa depan) Ok, aku yang reason paling awal.. Ahahahah.. 10s *R*A (penaja) ^^



Haruslaahh,, start dari last year (2013), aku teringin nak pergi spa. Ye lah, masa letih bertesis final degree dulu, pastu fikir-fikir nak graduate, nak lah diri sendiri bersemangat! Nak naik pentas dengan yakin dan tak lesu.. Cewwaaahhh!! Tapi tak kesampaian hajat itu sebab alone! Sobsss.. Sedih... -.-

Btw, semangat jugak time grad tuhh (yeay i'm graduate!)

Okay2, btw, First time pergi mesti lah nak ajak orang/ kawan2 lain dulu kann.. Benda baruu.. Lalu, dengan excitednya bila rakan dah ajak pegi survey, takkan nak tunggu lagi beb?


Kitorang pon menapak lah pergi ke Aishah Radiah yang sangat dekat ngan UKM je, dekat Bangi seksyen 8.. Alamat penuh nanti aku kasi di hujung entry hokkay! 

















Daripada nak buat survei, terus jadi buat appointment.. Haha.. Nampak tak semangatnya disitu..

Masa kitorang mula2 sampai, tanya lah ngan pekerja spa tu macam2. Kelakar oh.. Bila dia tanya kitorang, 'Nak kawin ke'. boleh buat pakej Ratu.. Kitorang gelak je.. HAhahahahahahahahahaha..

(Kelakar)

Belum lagi lah nak buat.. Kalau lah akak tu tahu, kitorang suka2 nak buat sebab nak feelin spa tu camna.. Ekekekekeekkeke... ^^

Ok, korang boleh tengok website die sini. Harga kalau pakej lagi untung lah, sebab sangat affordable! Tapi kalau nak ala carte pon boleh je.. Depends lah kat korang..


Hee..

Antara part paling best aku suka scrub /lulur. Perhh.. Memang rasa sel2 kulit mati telah hilang dengan jayanya. Pastu part last tu milk bath tak kurang penangannya, macam tak nak keluar dari bath tub.. -.-

Segar tak selepas berspa? Haruslaahh hokay!




Eh, dengar-dengar, yang terbaru, Aishah Radhiah ada scrub dengan coklat lah? Tak ker rasa nak makan sambil buat scrub? Kalau lah coklat tu, letak topping m&m, perhhhh! Aku orang pertama nak makan..    ^..^


Ekekekeke.. Teruk pulak sampai macam tuhh.. Hahaha..


Hai, kami meluarga m&m .. 



Btw, itu je lah nak cakap, pasni dah mula lah berjinak2 dengan spa plak.. (Eh bukan main ehhh kau)..... Kumpul duit lah yer... ^..^
Semangat dah nii..Next month kawan aku ada ajak lagi.. Nak survey yang lain pula.. So,,  Menabung sehari dua ringgit. Cukup sebulan dah boleh paling2 buat scrub kegemaranku juaaaaaaaa...




SPA ini untuk kaum wanita (muslimah) saja hokkay! If any enquiry gadis2, hakak2 di luar sana yang curious pasal ape2 nak tanya (kalau rasa private) :-

can email me at bufyachik19@gmail.com @ pm facebook (link)

Komen kat entry pon boleh.. InsyaAllah i'l try to answer and sharing what I'm goin thru..


::::::: Sharing is Caring ::::::

<3 <3 <3

Aishah radhiah ni ada cawangan kat KL dan terbaru Jun ini pon nak tambah cawangan.. Pergi terjah website diorang lelaju.. Btw, ini alamat di Bangi k :)

No 1-11, Jalan 8/35, Seri Bangi Seksyen 8, 43650 Bandar Baru Bangi
(03-89221598)


Pastu, kalau korang takut penuh, better make an appointment dulu hokay! 
Masa aku pergi tu, terus boleh dapat appointment keesokannya.. wuwuwuwu.. eksaited state sangat (pestime pergi spa) Ahahahahhh..


K ,, 'anyong' (Korea slang versi aku) . Bye.. =P





Anda mungkin berminat :


Berapa Pointer Nak Masuk Universiti