Jun 16, 2014

Herskin : The Skin You Deserve ^_^

Eh hallo semua

Kali ini, aku nak cakap pasal produk yang bakal menjadi satu fenomena pada masa akan datang. Paling menarik, produk ni baru je launch Jun ni taw, tapi sambutannya sangat havoc! Hokay.. Lagi plak bulan Jun istimewa sikit untuk aku.. My befdayyy.. Wehhoooo.. ^__^



Memperkenalkan set di dalam Total Repair Flawless Set!

Semuanya ada 4 u ollss :)








Ok, Jom kenal dengan produk yang diberi nama : Herskin. Siapa pengasasnya, tak lain tak bukan. Founder of alhumaira_contemporary (tudung yang aku selalu suka tu, dah buat banyak entry taw pasal alhumaira_contemporary)  Tak percaya, tengok (AHC),
Sebelum aku lagi merepek, nama herskin pon diambil dari pangkal nama pengasas produk ini. Hani Elia Rousli (Her). Combination yang menarik bukan. ^.^


Tahu tak sebab apa aku excited sangattt? Yang pertama aku dah review and tengok produk ini berkali2. Kandungannya tidak memudaratkan,takde bahan kimia yang merbahaya dan yang paling menarik guna madu (facial cleansing bar). Madu kan sinonim dengan kecantikan kan you olls.. Sebab lain yang aku nak sangat cuba adalah, Sebelum ini aku tak konsisten dan mencampur adukkan jenama produk mengikut kesukaan aku. Adoii.. Sooo, tak payah nak penin2, dan aku dengan yakinnya, nak cuba produk ini! Pastiii..



Till then, Nantikan kemunculan I ollss selepas cuba produk ini okay. Within 1 week ni, dah in love and feel the difference, InsyaAllah akan berterusan dengan Total Repair Flawless Set! :)



 Follow the ig : herskin_lista




Feel free to email me : bufy_achik19@gmail.com

Till then, thanks a lotssssssssss :D

Yang paling I olls berkenan, pacakaging dia yang menarik.. Cantik tertarik u olls.. Boleh buat hantaran taw.. Hah, tunggu apa lagi?? ^_^


Untuk hadiah konvokesyen pon boleh taw? Pasti kawan, teman, awekss, isteri akan teruja terima hadiah lain dari yang lain..



Do follow herskin_lista