Jul 29, 2013

Al Humaira Contemporary


Puasa tinggal lebih kurang seminggu je lagi. Hope dapat bertemu lagi Ramadan 1435 Hijrah! Korang tak sedih ker? Aku sedih la sikit. Kali ini jauh dengan keluarga. Tak dapat puasa sesama. Tarawikh kat surau, tadarus dengan geng makcik-makcik. Miss that moment :'(
Bila dah bekerja (even baru praktikal) ni lain rasanya bila belajar. Belajar boleh balik bila-bila je, kowtim dengan lecturer. Dapat cuti puasa + raya paling kurang seminggu! Tapi dah praktikal ni, esok nak raya, hari ini keja lagi tau. Tssk tssk. Tak kira! Tak kira! Nak balik awal sehari jugak >.<

Okay. Forget about it. Sekarang baju raya korang dah ada belum? Aku excited nih. Pasal baju raya dah ada, tapi tudung raya? Nak yang tip top untuk raya ni. Hehe.. Korang tahu kat mana boleh dapat? Meh aku suggestkan. Lagipun harga dia takde la mahal sangat. Just nice. Tudung / shawl online aku pernah beli kat satu butik ni je. Kenapa? Sebab memuaskan! Ohsem! Menarik! Jom tinjau :)















Eh ! Eh! Hehe


Tak cukup dengan itu, AHC siap bagi tutorial lagi tau u ollss. So sape yang terkial-kial macam aku mula-mula nak pakai shawl ikut macam model buat, tak payah risau k :)



Salah 1 tutorial AHC. Banyak lagi tutorial. Pegi je kat FB AHC


Stock raya pon dah in. Yang ni latest



Link ke Website

Facebook AHC

p/s : Selamat menghabiskan puasa lebih kurang 9 hari je lagi dan selamat meng 'up' kan serta melipat gandakan ibadah anda di bulan mulia ni, insyaAllah :)





No comments:

Post a Comment