Jul 15, 2013

Groupon kasik Vocer Berbaloi-baloi dan ohsem untuk Photo Book


Groupon kasik up to 70% off for Personalised Imagewrap Hardcover Photo Book.. Hoyyeeaahh.. *Panjang plak tajuk intro aku. Eksaited >.< Tak percaya?





Sesiapa yang selalu subscribe Groupon dia tahu iyenya benar-benar belaka. Tiada dusta. Hee. Klik SINI lau anda tak caya gak. Aku dah buat tau. Tapi kena tunggu nak redeem this voucher je. Start 20/7 baru start. Aku dah tak sabar nak tengok gambar yang aku buat. Design tak laa. Bukan aku design. Tak reti, tu lah masalahnya. Jangan risau, kalau korang pon tak kreatif macam aku, atau langsung tak reti nak wat pe, or nak start dari mana, Groupon ada caranya. Dia tahu customer dia memang datang dari pelbagai latar belakang yang pelbagai, ada yang super excited macam aku, ada yang biasa-biasa je. Jadik untuk memudahkan customer nya, dia bagi step by step.. Bla bla bla... *Wah melalut panjang plak aku. Mang gitu. Cakap banyak :P 


Jom aku ajar cara One by One .. Especially yang 1st time cam aku :)


1. download iphotobook

2. macammana nak upload pix korang?


Pastu korang baca je laa.. Hiks. Caranya mudah sangat kan? Sape setuju, pejam mata 1 saat sekarang.. Yeayy.. Korang pejam mata. Maksudnya setuju. >.< 


Aku mang dah carik Photobook ni lama dah. Korang imagine selalu mesti beratus-ratus paling kurang kan? Selalu aku survey paling murah RM150-300. Tu baru paling murah. Yang paling mahal tak payah cakap la kan. Mungkin bergantung pada kualiti ye tak? Tapi, untuk aku, yang baru unofficially grade ni, tak mampu la den nok boli ratus-ratus bagai.. Tetttt..

Groupon dah bagi lima ploh hengget ja, tunggu lagik?

 GRAB jangan tak grab. :P



Salah 1 gambo yang ade.. *Eii..Tak sabarnya nak tengok :P



Bulan puasa ni kan, jadi duit cam jimat sikit, kot! :P Tak payah  kuar makan bekpes or lunch.. 


p/s : Tak sabar tunggu gambar yang aku nak wat photobook ni.. 
Mood : *kaler baju raya? >__<