Jul 10, 2013

Sehari Puasa

Baru sehari puasa, perut nih asyik berbunyi-bunyik. Macam budak-budak kan :P Lagu apa  entah yang didendangkan. Sahur pagi tadi minum V.I.C.O. VICO. Sila nyanyi ikut rentak. Mihihihi >..<

Tapi semalam sempat lah makan Samurai Burger! Walawei. Sedap. Nyum nyum. :P

 Perh! Ini lah sedap. Ada Cut fries~ I loike :D




 Apa beza dengan ini? Oh kentangnya yang berbeza.. :D





Intipatinya sangat menyelerakan. Superb >__<




Sehingga menjilat jari :D

Krriiukkk. Krriukk. Perut pon dah berbunyik. Walhal baru pukul 3pm. Tsk Tsk >..<


Okay,  sekarang perut teringin nak BigApple pulaaakk~

Adessss. Nafsu Nafsu.



K dah, tak payah panjang-panjang entry ini.. Kang macam-macam menu plak yang datang. Laksa Penang, ayaq amra (kedondong), nasi beriani, kerang bakar, bla bla bla bla ...


Sebelum tutup entry, selamat  melakukan ibadah puasa. Perbanyakkan amalan-amalan yang baik. Tarawikh, baca quran dan lain-lain :)


 ~ Salam Ramadan ~




p/s : Sedih kali ini puasa jauh dari umah. Tu lah kan. Nyesal la tu internship jauh dari umah.. Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... Tak dapat tarawikh kat surau umah, tadarus dengan mak kat surau, masak kat rumah. Tsskk. Tsskk >________________<

NAK BALIKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
















No comments:

Post a Comment