Oct 31, 2013

My Big Day

Tak boleh rasanya tak update ni.. (nak2 hari ini dalam sejarah) = 2910.. Lebih kurang camtu lah ayat yang bermain dalam pala otak fikiran aku.. Kih Kih.. 



Tiba2 aku terfikir, best jugak kalau mas kahwin 2910.. Aww. Gila banyak.. itu baru mas kahwin. Sebaik2 wanita adalah yang rendah maharnya. Ok, insaf -_- 
(Ikut kemampuan bakal suami la ye tak! :P) Kalau si dia nak bagi lebih itu rejeki namanya. >..<

Sudah! Sudah! Sudah........... Nak update pasal konvo kan....... Salah entry plak teringat plus berangan cket je bab kahwin.. Tettttt..

Okay, anggap yang deskripsi atas ni dalam fikiran aku je hokay! Biasa lah, aku hemoihss, hemoihiii, hemoh! Kakakakakaka..

pre-shoot (1 week b4 konvo)






The REAL show starts now!!!!~ 



Orang2 yang paling aku sayang.. Terima kasih atas doa kalian :')

Mak & Abah

Juga family terchenta~ ^_^









Sekitar potoshoooootttzzzzzz bersama naza hemoih gemokk!
















Bersama rakan2 dan junior2 yg suwwweeeeeeeettttt.. Thanks dtg  secara langsung atau tidak langsung :')














<3 u all coursemate #sweetsis .. #K.was #K.nos #azioss #Has


Burhan <3 #kbhUKM



















Macam cantik je, macam cantik je.. (kalau tak faham,tlg tgok  keek) -_-'




Last but not least, disebabkan handpon aku merajuk, time penting camni, gambar ni je la yg ada.. alhamdulillah, dari takdek langsung.. Itu la, mengharapkan dslr, habes sony merajuk.. lama plak rajuknya... :P

Busy aku, busy yang masih sempat update blog.. Alahaiiii. ok janji, lepas ni fokus study balik tao! InsyaAllah..



Bye, salam hemoih hemoh~ Gud Luck semua ~ >_<