May 24, 2013

Sophistikated Red

Hey hey... eh~ Macam tak manis plak.. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera korang >_<


Hihihi.. Ingat tak entry aku pasal tema baju dinner? Hihikksss.. Semalam baru je dinner kolej tercinta aku.. Grrraaannnddd okkkayysss.. Bagi i oll lah.. pasal ape grand? Pasal suma meletup kebabom~ Hehe.. Kalau tak hemoih memang tak boleh >_<. Haha.. btw, aku rasa happy lah. First of all, thanks to all committe's. U did the good work. Keep it up :)




Secondly, aku nak citer ni, masa aku g toilet ngan kawan aku, member2 dan some dinner's committe cakap ada gambar i olls dekat skrin? Okay.. Memang rugi tak tengok! Pasal ape? Lepas g toilet bergambar dengan kawan-kawan! Padan muka melepas nak tengok! Haruslaahh.. perempuan dan kamera tak dapat dipisahkan >..<

Yang aku tau, pakat kawan2 aku perli. 'Untunglah' 'ceh ceh,, gambar masuk slide'.. Ini mesti kes copot dari album amir untuk dinner sesi lepas? Kannn? Btw, komawo ye committe's dinner 2012/2013. Paling grrrandd pasal dinner kali ini kan buat kat luar.. Hotel lagi.. Haruslah berbangga sikit. Kikikiki.. Astaghfirullahalazim.. Istighfar.

Jom lah layan gambar dengan beberapa pelajar #Kbh #Ukm >_<


 International student >Seiko<



We are cute zzzzzzzz



 Rasa macam nak lempang sorang-sorang kan? Gedixxx okay -_-




Eh eh eh..


 With junior yang awesome ! ^_^


Kenapa even we all pakai heels, k.tiqa masih tinggi? >..<
(Sedar diri > pendek kecik)

 Hey! Jemah sangat ko wey.. Cincin ! >...<



Tumpah se ayer.. Both my colleagemate! Awesome

 Meja kitowang >A5<



Lapar balik bila tengok gambar ni >< 



 Lauk lebih banyak dari nasik ^_^


Cream Caramel with Citrus Fruits



Wahh! Ramainya.. >>Red Sophistikated<<



X- Rumet yang hemoihss macam aku!


With chinese junior.. Gorgeous ><


Invitation card lah >_<



Feeling photoshoot sikit, ok menjadik ><





notaKAKIdanTANGAN : Overall, everything okkess. matlamat aku nak bergambar banyak-banyak tercapai. Cuma satu je terkilan sikit. Aku tak ade gambar dengan someone. Yang tu je.. Agak terkilan la.. Hahaha~ Malu plak i oll wat statement gini >..<
Bz agaknya dengan program Ekspresi Mahasiswa..


Okay aku faham.. Yang penting grad tahun ni sesama okay?? InsyaAllah >__<