May 19, 2013

Jalan TAR >> Pertama Kompleks >> Sogo

Besnyer.. Besnyer.. First time i oll tau.. Bukan first time gi jalan tar, tapi first time buat inai kat tangan ni hah. Murah aje.. Hihihi. Yang paling best dapat beli barang-barang yang disenaraikan. Apakah yer? Harus lah tudung dinner beserta contact lens yang dah lama habis tempoh. Adoii laa.. Cakap pasal contact lens nih, rasa nyesal plak i oll beli warna aqua (light blue camtu laa). U oll boleh imagine tak mata bila pakai? Ohh, ghost?? hey! Cakap bebaik cket. Btw, i oll yang rasa camtu. Haha! So, i oll xmarah lah u oll. Sebelum ni pakai hazel xpun brown je, senang, xde la ketara sangat. Kalau pakai aqua, i oll malu lah nak pakai gi kelas.. Kang nampak sangat overnya! Bahahahaha. Okay lah, Kali ni saja nak update blog, aku kan hemoih >..<

Cuma nak bagitau buat inai je pom, tu pon buat sebelah tangan pasal takut malu nanti,, lagipon first time buat kan,, Tu pon kat dalam train tadi ada yang tegur kata 'Tunang ke?' 
Haha, Memang kelakar, dan jawapan aku, 'Yup, aah tunang' >..<

Kan dah menimbulkan spekulasi berbagai-bagai nanti ? ^..^


Malas cakap banyak, tengok je lah gambar yer. First time , letak inai macam ini

 tu yang ciwi ^.^ 

Hihi

Hehe 



 Design ni, auntie yang buat, aku tak pandai pon, kalau nak tunggu aku pilih punya lama. Hehe


 Teruja


 Khusyuk dan kagum melihat kreativiti >_<


 Wink wink >_<



tadaa. Sehari jadik camni :)



Tengok gambar inai je kat tangan, mana gambar lain? Kata gi sogo, Pertama kompleks? Yang ni la nak citer ni. Sogo tu kitorang lalu je, pasal turun kat bandaraya, haha >..< Pastu Pertama Kompleks plak, just carik contact lens. And lagi satu korang nak tau, terjumpa artis veteran yang femes dengan lagu 'Seroja' dan 'Kekasih Awal Dan Akhir' , tetapi iye jalan laju gile. Dengan anak die ngan kawan die rase. Takkan nak follow die n kejar setakat nak ambil gambar semate2 ? Tu laa, mula memang ade gak terfikir camtu, tapi perut plak buat hal. Pastu, nak g Jalan Tar lak pastu. Btw, banyak barang yang kitorang beli, tudung, ray ban, cekak, aksesori, macam2 lah. Kawan aku siap beli cincin, rantai, beg, huyyooo! Untung lah! Tapi mana nak sempat nak snap gambar ape. Ramai orang okay. Biasa la, jalan Tar :)


K, aah lupe. Harga inai aku buat tu sebelah tangan je, segan i oll nak buat kedua-dua belah tangan, pasal first time. First time (try dulu) buat sebelah, kalau pasni, nak lagi, bley la wat sepasang plak?

Harga?? Kan aku cakap mampu milik, aku  buat RM 5.00 je.. Terkejut kan? Okay, mintak pi serbu Jalan Tar next week >_<


p/s : Inai tu, kata auntie tu, tahan 2 weeks. So berbaloi lah kan. Aku kalau boleh, biar tahan 2-3 hari je, ye laa, segan i olls ni okay >..<