May 9, 2013

Ekspresi Mahasiswa !


Wahhhhhh! Tajuk da gempak oooo.. haruslah :P

 Ekspresi Mahasiwa? Ape yer.. Meh aku kongsikan serba sedikit yang aku tahu. Program ini julung-julung kali diadakan oleh sekretariat  ekspresi mahasiswa/i UKM pertama kali diadakan. Kenapa aku beria-ia sangat nih nak pomot? Iye laa, program UKM dan majoriti sekretariat dia adalah pelajar kolej tercinta aku. Cer teka kolej mana? Haha. 


Serius wey banyak program dan aktiviti die pelbagai sangat!! Ada IPT Booth Challenge, Ada PENCARIAN GADIS JELITA REVOC, Revoc battle dance, isu kemanusiaan, revoc cyber games, siswa corner dan pelbagai lagi.. Hooyyeaaahhh. Hadiah lumayan u ollssss. Yang aku tahu hadiah untuk event yang aku FONT tu berjumlah 4 angka! Program lain pon sama! Wah.. Imagine la korang. Cakap banyak tak mau. Meh like page dan blog untuk dapat lebih info tentang program EKSPRESI MAHASISWA iaitu salah satu program mega dibawah Festival Belia Putrajaya 2013.
Let's the picture speak >__<







Link blog die adalah ekspresimahasiswa. Mari ramai-ramai tengok blog nih untuk maklumat yang super duper terperinci. >__<


blog official Ekspresi Mahasiswa

Aku nih teringin nak join semua, tapi paling teringin nak join isu kemanusiaan dan satu program yang aku FONT. Hahaha.. Jelitakah aku? Bahahahahahahaha.. Ketinggian memang akan direject awal-awal. Ditambah pulak dengan less confident! Gitttooohhh. Tapi aku boleh la dikategorikan dengan comel kiut kan?? Kan?? Kan?? Okay. Muntah cacin kerawit suma! HAHAHAHAHA


Takde lah. Sebenarnya kekangan dengan tesis ni bulan 5 nak kena hantar jugak. Kekangan banyak, tapi aku still nak pergi jugak program ini. Of course, insyaAllah jikalau takde aral melintang. Cuma tak dapat lah nak join program yang aku font tu secara langsung kan. Kah kah kah. Jadik, bagi gadis-gadis ipta / ipts diluar sana, inilah peluang anda jika anda berminat dengan aktiviti peragaan. But this theme, if i'm not mistaken, cultural attire. So, korang boleh pakai baju budaya mana-mana yang korang suka. Baju melayu, cheongsam, sari, kebaya, kebaya nyonya, baju kadazan dan macam-macam yang korang rasa melambangkan budaya!
 Kalau aku pulak teringin nak pakai kimono. >..<

One more thing, program ini terbuka untuk semua ipt, bila kata ipt include ipts or ipta. Mohon anda semua jangan rasa di anak tirikan!~ Kah kah kah. Oleh yang demikian, saya hidayah Alias a.k.a bufy achik menjemput anda semua rakan-rakan saya samada yang mengenali diri saya atau yang terbaca blog ini atau TERdengar, TERlihat pasal program ini,, marilah SERLAHKAN BAKAT ANDA!  We want your TALENT! Gitttttoooohhh >__<


Sesiapa yang jauh di utara sana, cepat tick kan kalendar anda untuk hujung minggu nanti (around 2 weeks left). Mana yang di pantai timur, barat, cepat! Ini lah peluang yang dinantikan. Program belia bersama-sama. Pssstt. Banyak manfaatnya. Salah satu yang aku tau korang suka, dapat bertemu pelbagai kenalan dari pelbagai ipta / ipts. Mana tahu ada yang bertemu jodoh di sana nanti? >..< 

Mana tahu korang plak boleh bekerjasama dengan banyak agensi untuk program korang plak? Ayuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... :) :) :)


Okay? Korang nak tahu detail lagi pasal program ini? OKAY. I kasik ayat macam karangan okay. Lihat gambar di bawah :P


Lets spread this programme.

Meh LIKE facebook Ekspresi Mahasiswa untuk maklumat lanjut dan terkini! Anda sudah bersedia????????? Mari ramaikan Putrajaya pada 

                               23-26 Mei 2013




Jom, lihat apa perincian progam. BUT let the picture speaks rather than i write! Kang u ollss bukan paham setarang bahasa aku. Hi hi hi. Gambar lagi mudah pahe dop gitu???  >__<



                                            Let's people. We volunteer!




       Aku mohon gadis-gadis di luar sana join. Kalau tak join, menyesal kang cam aku >..<


                                     
                                      Kalau lah aku boleh menari super duper? >....<
                                      Lumayan okay hadiah nye.. :)




Game pon ade. Mohon korang join lah lelaki. Aku tahu lelaki suka main game.
 Ekstreme sangat sampai depan awek pon wat donno :P At least kalau menang, belanja  
 family tak pon awek korang. Okay, yang buruk dari aku jangan ikut. Ikut yang baik je. Hihihi..




Siswa Corner! Yeayyyhhh





Chess pon ade. Awesome ~

NOTES : Sumber gambar dan program dari committe Ekspresi Mahasiswa itu sendiri dan page facebook official Ekspresi Mahasiswa dan blog klik SINI. Bukan fake okay. Ini yang real >__<

Dan setiap program yang aku letak gambar ni, banyak yang ada official fb masing2. Tetapi korang boleh pergi ke Page FB dan blog Ekspresi Mahasiswa dan dekat situ korang boleh dapat detail yang tiada lagi sedetail - detainya disana. ^.^





PESANAN UNTUK COMMITTE's PROGRAM : Semoga berjaya dengan jayanya berjayanya dan berjaya berjaya! Hehehe.. Kerek dan hemoih nampaknya aku   Akak sayang dan percaya adik-adik okay. Adik-adik suma berkebolehan :)


For the KP of the programme (Ekspresi Mahasiswa), i'm support u. Yeahhhhhh. (Flying kiss)  >..<



p/s :  Kawan-kawan saya, boleh lah tumpang bilik saya kalau nak. Cepat-cepat bagitau ok. Bilik bukan besaq tapi boleh la nak dok dalam 5 orang. Hahahaha :P


Korang tahu kan ini sub-programme dari Festival Belia Putrajaya 2013, so ramai yang datang okay. Korang tengoklah nanti. Aku update blog bagi korang jeles t kalau tak pegi. Muehehehhehehe :P :P


AGAIN SAVE THE DATE 

23-26 MEI 2013

:: Sebarang perubahan tertakluk pada sekretariat Program Ekspresi Mahasiswa. So, rajin-rajinlah korang tengok page dan blog Ekspresi Mahasiswa. :) :)