May 26, 2013

Festival Belia Putrajaya '13

FESTIVAL BELIA '13

#YuyuZulaikha #Myasara #EkpresiMahasiswa #PencarianGadisRevoc #GirlsTalk

Hey hey hey.. Excited ni nak mengarang kali ini, nak pot pet pot pet pasal istimewa sangat tau.. Lihat tagging (#) diatas. Anda tahu sebabnye.. >_<
 Kenape ye? Mari lihat apa yang dihabiskan sepanjang aktiviti di Festival Belia dan pelbagai aktiviti menarik yang aku join dan 'terjoin. Apakah? Malu i olllsss okay -_-



 >24 Mei 2013<

Hari ini aku bosan sangat, sambil menunggu pertandingan keesokan harinye, pertandingan ape ye? Lihat tarikh seterusnye nanti ye (25/5). Harini jumpa kawan mrsm aku. Padahal kitorang dekat je pon, KL dengan Bangi like jauh mana sangat!!! Tapi kawan membe kamceng gossippp aku ni asik busy je. Ye la, student UKM kampus KL PERUBATAN kott.. Busy mengalahkan PM. Haha.. Lawak je Pah >..<
Aku pon dengan gigihnya kontet die (via fb je), dan kebetulan sangat die ade dekat Kajang, rumah kakak die. Janji punye janji, last2 harini jodoh kitowang nak jumpe. Aku plak gigih la gi amik die kat sane. Memusing jugak carik jalan okay. Alhamdulillah dengan adanya bantuan papago (bukan papagomo okay!) aku pon sampai ke destinasi yang dituju. Best sangat, teruja sampai tak tahu nak kata ape. Di Festival belia, kitorang phtoshoot, okay ni first time like photoshoot ala2 model. Bley percaye ke? Haruslahhh. Cantik tau, bayar RM5 + RM 2 (cd). Boleh posing like 10-15 gambar. Banyak kan? Biase lah. Orang pekan macam kitorang ni mana penah berphotoshoot bagai. Hihihihi. hemoihh sangat aehh..

Okay, tak percaye ? Cantik tau photoshoot nih.. Hihihi.. Jom tengok gambar ala-ala model ekspresi muka comel >..<

Gaya kaki bertemu kaki.. Haha >..<





Dengan adik myasara >_<



>25 Mei 2013<

Okay, harini paling nervous dalam sem ni, mungkin pasal tak pernah join aktiviti macam ini. Kikikik.. Join pon atas dasar support dan happy mengisi masa 'lapang' final year. Awesome okay! Haha. Tahu tak aku join ape? Pencarian Gadis Jelita Revoc.. Hai laaa.. Macammana boleh tersangkut nihhh? Hoi hoi hoi. Malu tao, But i'm really enjoy this programme. Even my friend and I didn't win anything, but we mostly enjoy doing this. :)




Percaya tak? ( Aku sendiri tak percaya -_- )


Lawak tak korang? Hehe. Kutuk senyap-senyap sudah. Bagi siapa yang pergi, tahulah aku memang tak cakap banyak. Sepatah juri tanya, sepatah aku jawab. Memang diri aku camni. Last minute join ni pon, takde aspect nak menang pon, EXPRIENCE is MORE important. Yang paling best, semangat nak join nih pasal Yuyu Zulaikha jadik juri.. Ohhhoooooiiiiiiiii.. Excited state okay nak jumpe blogger kecik comel yang suka manggeh (manggis) nih. We are the same feberet of fruit >_<



Khusyuknya yuyu..Nak bagi markah eyk? >_<



Peserta.. Hihiksss >_<


special with yuyu >__<







Lepas je habis semua ni, aku dan kawan sebelah aku (pink attire cheongsam) + senior course aku, terus nak balik. Hai laaa.. Penat okay. Tapi sementelah tak jadik balik pasal nk asar dulu, kang takut tak sempat nak balik Bangi. Biase kalau bangi-putrajaya 15 minit. Tapi kalau semalam boleh jadik 1 jam okay -_- Pasal dah program #FestivalBelia nih.. Crowded kot..

Lapaq tahu tak.. Pagi je makan pastu dengan letih menunggu masa. Boleh plak aihh singgah pi alamanda. Kata letih penat bagai? -_-

Haha. Propa sangaaaattt.. Tak merancang, dah alang-alang pergi je alamanda boleh solat dan makan sekali.

Hihikssssss




notaKAKIdanTANGAN : Komawo sekretariat Program Ekspresi Mahasiswa khusunya Pencarian Gadis Jelita Revoc '13, Judges K.Fiza (Mary Kay), K.Wana (Owner tudung online, Felo Ktho,UKM) , dan blogger aka pengggila manggis seMALAYSIA > Yuyu Zulaikha >_<