Jun 21, 2013

June ~ Precious Moments


There are one thousand million trillion u know. I'm very happy coz of many things, especially happen in this month. 

Let me clarify it one by one :



<<Birthday Party>>   


<<Thesis>>   >>FinalYear<<   


 >>GreatTimeWithBESTIE<<           >>PakCikPolis<<

  

>>Alamanda<<  >>Tutti Fruttie>> >>D'oneSteak


:::::::::Bangi ::::::::




 Hargai diri anda dengan tutti frutti. Baru pernah makan 2x. Hikss :P

Ada orang tu beli kasut baru. Katanya sebelum ni tak pernah pakai kasut. So, pakai apa sebelum ni kat kaki? Kahkah >.<


Eh jap! Dalam banyak-banyak, kenapa ada >> Pak Cik Polis >> ?
Hah..ni lah nak citer.. semalam (20/6) kan aku g makan kat bawah nii.. (gambar)




D' One steak, Bangi


3 kali- 4 kali aku pergi, air yang sama jugak aku pesan. Jus mango. Hiew hiew.. Tak pernah habis. Kembung perut gelas besar sangaatt + banyak sangaaattt okay! Harga just nice.. :D
Nak citer ni, sebelum sampai kat D' One Steak, ada road block. Menggelabah aku. Bukan pasal takde lesen. Aku dah kompeten okay~ Hehehe.. Menggelabah pasal tak pakai seat belt. Aku soh member aku pakaikan. Pastu dia pun dok kalut nak pakai ke dia dulu. Hemoih sungguh. Menggelabah wey. Dia tahan suma keta. Moto lagi la. Siap suruh berhenti kat tepi lagi. Sampai turn aku kat depan polis:
(Polis 2-3 orang suluh-suluh kereta ngan torchlight)
Pak cik polis : Ni ape ni ada kotak-kotak ni? Nak buat ape?
(Tegas gila suara)
Aku : Final Year.. (Muka tak bersalah)
Beberapa saat lepas tu
Aku: UKM, Final Year, nak angkat barang-barang.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lepas tu, terus aku gelak sakan dalam kereta ngan saeng (member) aku. Huh. Jawapan nak final year je kan kau. Padahal entah apa otak dok fikir. Huhuhu. Kelakar lah ase. Boleh pulak la kan jawap final year dekat pak cik polis tuu. Adehhh.
Aku cuma rasa macam jawapan tu tak menjawap soklan. Aku dah agak dah. Korang pon fikir benda yang sama eyk. Alamak! Tetiba terfikir kang aku tak menjawap soklan exam lak. Soalan tanya lain, aku jawap lain. Adess. Malaslah nak fikir. Dah habis pun kan.. Tapi, kenapa fikir lagi? Huhuhuhu..




Nak bagitahu tesis dah siap. Berjilid! Yeaahhh!



 Befday befday yang ke- 19 >..<





Dah kenape selipar pon nak ade? Selipar ni kenangan dia masuk dalam longkang. Aku lari pastu sampai tanggalkan selipar sebab nak kena simbah air.. Buang selipar baru boleh lari laju, >__< Adoiii.. Penat Marathon okayss.. >..<


Benda paling 'RAJIN' sekarang nak buat adalah :

Kemas barang, pakaian, buku-buku, majalah, nota-nota yang selama 3 tahun di sini.. Ouch! Tu pun, nota 1st year, 2nd year dah let go pon kat junior. Entah la barang apa yang banyak sangat~ Adesss >..<


 Kemas punya kemas, dan kemas lagi..

 Ting. Idea. Teringat mak pesan. :) Gulung-gulung pakaian baru jimat ruang. 


Kan ke jimat ruang. Hihihihi

2 kotak pakaian saja siap! Tudung saja 1 kotak! Tu kata tak dak tudung lagi.
Ok fine! >..<


K bye, nak kemas barang lain lagi. Gud Luck semua. Nantikan entry official bila nak grade nanti. Semangat sangaaattt taw. Hiks..



NOTAkakiDANtangan : Di kesempatan ini, saya nak ucap berbanyak-banyak terima kasih kepada keluarga, mak ngan abah terutamanya yang banyak memberi dorongan dan semangat hingga anakmu berjaya hingga tahap ini. Telefon rumah semata-mata benda kecik, benda remeh like kena tinggal ngan kawan-kawan time pergi sini sana, tak dapat jawab exam, nak jalan-jalan pun nak gitaw. Huhuhhh.. Just one word
Terima kasih ! Sangat berterima kasih! >_<


Untuk rakan-rakan seperjuangan : Thanks selama ni bantu achik dari segala segi, samada wang ringgit atau tenaga. Terima kasih terutama my bestie. Tanpa hampa semua, mungkin aku lemah untuk menghadapi semua ini. Alhamdulillah. Kita konvo sesama tahun ni okay!  :)


Seseorang : Terima kasih kerana bagi dorongan dan semangat! Hiks. Benci lah aku nak jiwang. Mana ada _- Jumpa time konvo, insyaAllah ! ;)


SEMUA : 10s adik-adik junior-munior dan senior menior yang juga memberi dorongan dan semangat.
Untuk senior yang saya sangat sayang, special to Kak Tiqa n Cupy. Both of you inspire me! Gittooohhh =P
Senior lain pun sangat saya sayang. Jangan terasa okay! Just because I didn't mention all of you. Why Cupy? Bcoz dia PC saya masa MMP 2010/2011.. Saya banyak refer dia untuk certain hal. Now dah kahwin pon.. Hikkss.. To K. Tiqa, dia senior course saya, banyak memberi tunjuk ajar dan semangat, masih solo, but NOT AVAILABLE =P






THANKS SEMUA!!!


Ni, i nak kasik baucer ni, sape nak FREE, klik gambar xpon SINI k :)