Apr 22, 2014

First time shopping - Zalora

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Nak nangis... Hanya dengan klik klik saja dah boleh order barang yang kita naaakk... Bahaya betul laa.. Aku dah jenis kalau dah berkenan barang, macam akan tengok dan tengok lagi sampailah terbeli.. Hadoiii..
Tapi itu kalau tengah ada duit sikit laa.. Kalau tengah kekeurangan duit, terpaksa berputih mata laa jawapnya.. Haha! lagipon sem lepas aku tak beli baju sangat pon ( ye ker ^.^ ) .. Sem ini, mentang-mentang elaun dari penaja dah mas$yuukk.. Hadoii.. Sabar je laah.. 


Harusslaaah berjimat, i ollsss kan student! Tak gituuu korang? Hehe ^..^


Okay abaikan sebentar perasaan aku yang entah apa-apa tu.. Yang lagi best, zalora ni free shipping! Dari aku beli kat dealer lain, yang tambah postage bagai kann.. (haha,alasan sangaaat taw!) Aku dah lama la dok usha Zalora ni.. Setahun jugak laa usha (tengok2) tanpa beli.. Last, kali ini terperangkap. Nak tahu tak sebab apa. Heheheehhe..

Yang pertama, entah macam mana entah zalora boleh keluar jenama t-shirt muslimah yang aku suka. Macam tahu-tahu aku tengah mencarik sekarang. 


Kedua, Watsons ada baucer zalora laaaaaa! Takkan nak tunggu lagik. :P
(Perempuan memang suka kan benda2 camni. Sale, ada diskaun, baucer dan bla bla) -.-'










Eh, btw, tengah sabar menunggu barang sampai.. Ada dua.. Satu dari Zalora, satu lagi barang free dari Dre***ika.. Ok yang ni aku update entry lain k.. Hikksss..



Kopak duit..  dok shopping macam2.. Balas dendam nampakkk lama tak shopping dan rewardskan diri sendirik.. =P


Ok, till then, anyong (bye)
 >.<