Dec 16, 2013

Weekend ceremony

Disebabkan blog harus diupdate kerap, maka aku memilih untuk berkongsi aktiviti aku dihujung minggu baru2 ini..
Kenduri kahwin cousin aku.. cousin aku ni lelaki.. So, xdek lah gambar banyak, so gambar kami2 je la.. Biasa lah,, perempuan.. That's normal.. Kalau lelaki buat begini, abnormal -.-'
Kakak aku tengah panas la ni sebab cousin aku tu muda pada dia, then jodoh dia dulu.. Nak2 plak jiran umah aku pon hampir melangkah bendul (pasal dah bertunang last week jugak).. Yang tu lagi la, sama umur aku.. Haiyaaa.. Wa pon tak senang duduk nih -_-'
Senang cerita malaslah nak fikir, konon, padahal risau kan -_-' , jodoh ketentuan Allah.. Lagipun aku baru 19.. Nampak sgt nak menipu! :P..  Kalau orang tanya jawap masih belajar lagi.. Muda lagi pon aku.. Below 25..  24? Muda lagi okess.. Two Two..










Gigi yang tak sekata terserlah. Perlukah braces? Perlu atau tidak? -,-

Heran.. muka hairan.. Kenapa mesti bukan kami dulu -.-'

antara yang menarik perhatian majlis ini > Tomoi <




Bulan 12 ni, mesti banyak majlis kenduri ni.. Apa tema ye? Kalau cousin aku, hijau, korang? Boleh share, mana tahu korang punya warna jadik trend untuk next year ke? Mana tahu kannn.. :)


Last but not least, salam hemoih hemoh~
Selamat menjalani kehidupan dunia yang penuh pancaroba -__-