Dec 18, 2013

Dia touching dengan saya -.-



bufy achik,
1919 atas muka bumi,
milik Allah.                                                                                                     18 Disember 2013


MEMOHON MAAF ATAS KEALPAAN MENGUCAPKAN ULANGTAHUN YANG KE- 22.

Merujuk kepada perkara diatas, saya memohon maaf atas kealpaan saya kerana tidak mengucapkan tarikh lahir Cik pada 4 Disember lepas. Hal ini adalah kerana, saya terlalu sibuk dengan urusan master saya, kenduri saudara-mara, serta segala urusan yang pelbagai. Tambahan pula, Cik  tidak meletakkan tarikh lahir  di timeline muka buku.

2.     Jika Cik menunggu untuk saya mengucapkan ulangtahun Cik selama beberapa minggu ini, saya minta maaf. Sampai Cik telefon saya dan kita berbual-bual panjang sehinggalah Cik mengatakan hal yang sebenar. Saya betul-betul terlupa.

3.     Oleh yang demikian, saya berharap Cik dapat memahami situasi yang saya alami. Segala kerjasama dari pihak Cik amat saya hargai. Sekali lagi saya memohon kemaafan atas kealpaan saya.



Yang Ikhlas,


achik






Cantik kan orang di sebelah aku? Haruslaahh.. Ni la budak yang tacink ngan aku nihh.. -.-'


Request Cik Alyaa Amirah telah aku sahut!  ^___^

Sorry lah Al.. Achik lupa. Itu yg kat atas tu, special(surat rasmi) achik buat okessh.. Sorrrrrryyy.. Jangan balas dendam tak wish befday kita plak t.. plus, hadiah taw. (Mengada, siap mintak hadiah! ^..^)

p/s : Thanks call dan dengar luahan hati saya yang stres pasal tesis, presentation, report, etc.. I appreciate a lots! Again and again, i'm so sorryy bff! Terlupa sungguh nak wish birthday last two weeks.. Apa punya kawan lah kaann.. :'(

Tapi Al ayat Al yang paling terharu and daebaaaakkkkk ' Al takda kawan rapat dah kat K***M (nama tempat paling cool di Malaysia)selain achik.. bangga sekejap >..<



::: Itu je la achik mampu buat, kalau nak soh achik wat gwiyomi, video macam comel macam cantik, memang tak lah! Itu kena life bila bersemuka je.. Wakakakakkakakakaka..


Ok, till then, i stop merapu.. Nak sambung buat tesis.. Bye :) :) :)