Dec 20, 2013

I do <3 kids

Disebabkan aku tersangatlah sayang bebudak, dan suka bebudak, adakah ini naluri bahawa aku sudah layak mendirikan rumahtangga? Erkkk.. Kang makan pelempang dengan mak abah aku.. Haha.. Takde la mak abah aku nak buat gitu. Aku je buat ayat kasik hiperbola sikit. Kan ker dulu time sekolah kan belajar Bahasa Melayu ada metafora, hiperbola, dan segala flORA.. hehe. Btw, entry ini patut aku buat 2 tahun lepas, ya 2 tahun yang lalu. Di mana aku berpengalaman dan bekerja semasa Semester Break.. Itulah pengalaman pertama aku kerja dan tak mungkin aku lupa. Ianya harus dijadikan memori yang indah :')

Psssttt. Btw, 2 tahun lepas, aku masih tidak mempunyai blog.. So awal tahun ini baru start dengan dunia blog. Too bad right? Haha. Kalau tak, macam2 boleh story mory >_<



Tanggal, kemaskan..


Kena cantikkan kelas.. (cat dan buat kelas ceria)


 Dah cat dan buat apa yg patut....
Buruk la tulisan Teacher Nor ni.. erkkk -.-



Last 2 years event aku sempat join, majlis berbuka puasa..

 Wait, i'l try to remember all of them. From the left : Affiq Danish, Azmil, Afnan, and Khayra.
(Yeay, I still remember :D )


 With siblings, Danial Hisham and his sister. look alike right?

It is me? 2 years ago.. sigh -,-


 Teacher jatuh cinta ngan Danish.. Hehehehehe -.-'

Very photogenic Danial Hisham and, Affiq Danish was act so cool? =P

Moment yang tak boleh aku lupa, apabila aku marah sangat dengan kerenah mereka, aku marah sangat. Then aku cakap, Silent! Dengan mata aku semua memandang kesemua muka readiness 4 years. (28 students).  Dengan situasi yang serius, semua mata murid aku tengok macam tunduk ke bawah lantai. Ada yang macam nak nangis, ada yang bermain-main pensil atas meja, tak kurang juga ada yang terdiam kaku tak berani memandang aku. Tetapi boleh plak time tu kan, seorang murid perempuan, dengan selambanya berkata


"Teacher Nor, bukan silent laahh, Silent, please!"

(Aku pun dengan tak tahan nak ketawa, terus pusing ke arah whiteboard)
* Tak jadik marah... ^^

See, student now is very smart! They taught very well. Very well mannered that girl (the girl with boys in the class, picture above).

One thing, i love kids very much because all of them is very honest! Yeahh.. They are not good for cheating at all. They very kind, soft-hearted, even they love me too. That's the point (:

Just  remember now how glad am I when I got a chance to teach children.. :')


#Throwback #2011
#Readiness4years

p/s : btw, teacher Nor its ME! Hehe. Bcoz of one teacher has the same name with me, so other teachers suggest to call me Nor. Takkan nak panggil achik, that's informal. I'm okay with that name. Nampak macam ayu, sopan2 gittooo.. Teacher Nor >.<