Mar 29, 2014

Otak tak stabil >> mari bershopping :')

Assalamualaikum semua..

Dah lama menyepi.. Rindu pulak nak berblogss.. Busy sikit bulan ni pasal fieldwork di Langkawi baru-baru ini, plus pergi holiday di Sarawak. Nanti yer aku share kan segala apa yang patut masa aku holiday tu yaa. Harga tiket flight, homestay, tempat patut pergi dan macam-macam lagi.. Aku janji ok! Bila waktu terluang banyak sikit.. InsyaAllah :')

Harini nak bagitau  yang aku pergi favourite boutique aku sekian lama, Al-Humaira Contemporary atau lebih dikenali sebagai ahc.. Ni entry pasal ahc aku wat dulu.. Hee.. Masa pergi tadi, cepat2 aku grab lelaju inner2 dia yang murah, ada less 50%, ada yang 70%. Aku terus capai tanpa fikir panjang... Pastu sempat plak beli hoodie cardigan.. Ini tak rancang, tapi dah terberkenan terbeli dan terbayar laaahhh pulak!!!~  :P

Yang paling teruja, kan ahc dah beberapa bulan bukak cawangan di Bangi, lagi lah aku suka! Sebelum ini aku shopping online saja.. Kih kih..






Hah try  hoodie cardigan ni, last2 TERberkenan (minat), TERamik, dan TERbayar :P


So, sapa2 yang otak tak stabil atau tak tenang sebab tengok sale yang WOW dari ahc ni, silalah berbuat demikian sebelum terlamabat. Esok last offer untuk WOW di ahc.. Pergilah usha ig dan pesbuk dyorang.. ok itu je nak cakap.. heee...

<3 <3

pssssss: Baru2 ni, ada termimpi owner ahc, Kak Hani. Dalam mimpi aku bertemu dia kat butik di Bangi. Peramah dan mesra orangnya. Tak lokek berkongsi ilmu.. Boleh sembang gelak ketawa bersama-sama. Macam dah kenal lama... Macam saja..  Adehhh.. Tapi tadi pergi takde pon Kak Hani. Alaa.. aku mimpi je la.. Kih kih..