Jan 20, 2014

Hati Kering

Hati kering.. Ye.. Disebabkan masalah datang bertimpa2, segala report fieldwork dan lab suma kena hantar.. Yer.. Semua tu membuatkan aku makan tak kenyang tidur tak tidur even exam dah habis 1 minggu lepas..
Sekarang alhamdulillah semuanya beransur settle, untuk report personal aku lebih menghargai diriku dan rakan2 yang tolong bantu aku samada secara langsung atau tidak langsung..
Report group >> thanks buat ahli yg paling sikit commitee nye,4 org je ktorg.. tapi, sangat mrmbantu.. Terutama aku yg xde basic dlm bidang ini.. :'(
Untuk masalah yang datang secara mendadak, aku rasa sangat terkilan, sebab aku tidak diberi peluang untuk penjelasan.. Hati aku kering.. Kena marah pon diam je.. Bkn takat kena marah je..hinaan suma pakej sekali.. Hanya salah takde la besar pon.. Takpe lah.. Hati aku kering.. Ye.. Disebabkan diri sendiri pon tak terurus, makan pon tak tentu,, tidur lagi lah.. Maka aku kasihani diri aku.. Masalah itu? Biar masa yg menentukan.. InsaAllah ada hikmah di sebalik yg berlaku.. Positive thinking pllisshhh..
Bila badan tak cukup rehat, tidur pon macam tak tidur,, semua perkara aku anggap 'mudah'.. Report yg memeningkan yang aku anggap susah tu dah mudah akhirnya.. Alhamdulillah dah siap..
Maka masalah 'itu'akan menjadi semakin sukar.. Okay aku nak mem'busy' kan diri aku.. Kerna waktu terluang yg sia2 itu akan 'membunuh' jiwa remaja.. So,, keep being positive..
KesalahanTakSetimpalDenganHukuman..
Buat mak abah dan family,, dyh akan kuat dan teruskan perjuangan master ni.. InsyaAllah..
Buat seseorang yg dulunya bnyk mmbantu, terima kasih hingga saat akhir..
:: entry kali ini lebih banyak kepada diari hidup aku bulan ni, ::
Nak carik nama, popular? Tak.. Aku cuma jadikan medium ini sbg. salah satu untuk aku kongsikan rasa hati aku.. Dari aku lakukan sesuatu yg lg xmendatangkan faedah.. Last but not least, moga menjadi insan yang sabar dan tabah.. Tak perlu dengar cakap orang.. Nak puaskan hati semua pihak takkan termampu.. Last, diri sendiri terabai..
Bye.. Mood balik kampung.. Rindu sangat kampung halaman.. Yeay balik ghumah!!!!