Apr 30, 2013

Pesta Buku Antarabangsa di PWTC

Penghunjung APRIL nih rasanya elok aku close entry blog nih dengan sesuatu yang berilmiah. Ilmiah laa sangat  >..<


Yeaaay.. Akhirnya dapat jugak pergi pesta buku untuk kesekian kalinya. Apa yang aku nak, dapat~ Hehehehe.. Buku yang aku nak sangat aku telah jumpa, semuanya hanya di karangkraf!
Komplikasi gaya tudung yang hendak dipakai. Heheheheh..
Hemoihhss tak aku? Of course lah... Hahahah~


Btw, takde banyak sangat yang boleh kongsi tetapi overall puas hati dan rasa nak pergi lagik.. Cepat! Masih ada masa lagi sampai 

5 Mei 2013 (Ahad)

Matlamat tercapai, first time plak aku jalan ngan member aku gi kl, bawak anak menakan (anak sedara) aku pulak! Yeayy.. Kereta pon abang bagi guna pasal pakej jaga anak dia. Hihikksss,, >..<

Whatever, yang penting aku dapat gi, paling best ada kartunis tu lukis muke kitorang, tapi........
Huhuhuhuhuhu.. Aku puas hati je laa.. Dah orang lain buat, aku pon nak jugak. Last-last, aku ngan member aku nyesal plak pasal muka tak serupa. Tak pe lah, maybe ramai orang kan, dan diorang bukan pelukis potret tetapi majalah lawak yang famous amos.. Sebut mesti kenal. :)


Jom tinjau gambar yang tak berapa banyak tetapi just so-so ada jugak..


 Gambar potret aku? Ada,, malu lah nak tunjuk.. Hahahahaha



                                                       
                                            Ni dekat dewan Tun Dr. Ismail, Karangkraf


                                                    Happy nampak orang tu >...<


                                           Hai, handsome tak saya? adp kan saye >_<


                                                     Look at us.. happy >_<


                   Danish, tengok kamera, makcik naza moxxss bum nak ambik gambar!


                                  View KLCC dari dalam kereta. Sempat snap sebelum balik =D


                          Khusyuk gadis bertudung merah ni (kartunis melukis wajahnya)


                                                     Eh! Aku pon ada laa! Hasilnya??






                               tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Haha! Sama tak, Cuba compare dengan gambar dibawah. Tak kan??
Adehh.. 




::Lepas balik dari PWTC tu, esoknye aku mengadu ke mum aku ::



Aku  : Mak, g pwtc kemaren, ada pesta buku antarabangsa. Pastu ada lukis potret muka sendiri.
(Mood eksaited)

Mum: Ohh, p ngan sapa?

Aku : P ngan kawan budak ganu tu, yang penah datang umah abang haritu yang hemoihhss tuu(ayat ni aku sendiri yang letak, haha!)  Bawak Danish sekali. Tapi mak, muka potret tu kartunis tu lukis tak sama pon cam muka dayah :(

Mum : Awat ?

Aku :  Muka langsung tak sama, pastu hidung pon tak sama, hidung dayah kan tinggi!~ Tetttttttttt... Riak disitu. Bahahahahhaaa.. Astaghfirullahalazim....

Mum : Perasan!

Aku : Hahahahahahahaha.....


Hahahahaha.. Saje je nak kongsi perasaan aku, tapi bukan aku je yang kecewa, kawan aku pon kecewa pasal muka tak sama, Takpe lah, pasni aku nak buat lagi. Cari pelukis yang betul-betul pandai lukis sebijik muka kita (potret). Sekali orang pandang, tahu la tu milik wajah kita. Cer tengok Sehangat Asmara lakonan Rita Rudaini (Kay) ngan Adi Putra (Zainal), Zainal ada mellukis wajah Kay. Sebijik u ollsss.. I oll nak macam tuu =P


:: Btw, aku berterima kasih pada pelukis itu, sebab lukis juga gambar aku.  Baik ada dari takde kan. Better late than never! (Masuk ker? hahaha) Die pakai markers lagi u ollsss.. Expert~



p/s : Harga buku, majalah dier tak mahal, serius berbaloi-baloi, diskaun up to 70%.. Yang lukis potret plak beza sikit antara black and white dan yang bewarna :) Pelbagai lagi aktiviti menarik seperti cabutan bertuah, berjumpa bersama penulis novel kesayangan anda, jumpa adp >..< , jumpa firash, kawan aku lah dapat snap gambar ngan dia. Dua kali kot die pegi semata-mata nak jumpa hero SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA yang tengah hot kat tv3 setiap jumaat tuu >> Slot Zehra <<